08 November 2015

brokoli pun sodap!

Posted by -izzAh- at 12:02 0 comments
video

budak ni suka makan. apa apa pun makan. tak memilih. gud girl anak ibu

senyum seindah suria

Posted by -izzAh- at 11:57 0 comments




happy 3rd birthday ihab

Posted by -izzAh- at 11:53 0 comments
sekitar birthday ihab di rumah amara
celebrate 17 okt yang lepas
kek buruk tu ibu yg buat..haha
sememeh aje
 







12 May 2015

mentafsir di tesco

Posted by -izzAh- at 13:50 0 comments
Kisahnya nak pergi ikut wan belajar tafsir quran kat masjid.

Sampai masjid tengok lengang aje.

Wan pun bukak la whatsapp nak tengok mesej.

Kelas cancel rupanya. Cis betul.

Sudahnya pergi tesco berjubah-jubah macam baru balik kenduri..haha


06 May 2015

Botakkan diaaaaa

Posted by -izzAh- at 20:13 0 comments
Kesian adik tisya. Dua kali kena botak kepala.

Rambut panjang...banyak ruam

So daripada dok tergaru garu, ibu pun botakkan dia


13 April 2015

ilham intisyar.

Posted by -izzAh- at 23:59 0 comments
Allahuakbar. Lama sungguh tak tulis apa apa kat sini. Anak pun dah besar. Hmmm

Ilham intisyar dah 4 bulan. Siang tadi pegi klinik untuk monthly check up dia. 6.1kg dah. Dulu lahir 2.86kg aje. Budak tak cukup bulan ni alhamdulillah sihat.

Sekarang da pandai meniarap pun

Kesian adik kena buli dengan kakak.
Ilham intisyar ibu. Inspirasi kemenangan ibu. Membesarlah menjadi anak solehah, sayang =)
 

Anak Ibu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review