10 June 2012

doa untuk suami

Posted by -izzAh- at 11:54

bismillahirrahmanirrahim.

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim.
Aku bersyukur kepadaMu ya Allah,
di atas segala kurniaanMu kepada ku,
kepada suamiku,
kepada keluarga ku.

Ya Allah ya Rahman ya Rahim,
Kau ampunkan dosa kami ya Allah,
Dosa aku dan suamiku,
Dosa ibu bapa kami, 
Dosa ahli keluarga kami,
Dosa guru-guru kami,
Dosa rakan-rakan kami.

Aku bermohon kepadaMu ya Allah,
Kau kekalkan kebahagiaan aku dan suamiku ya Allah,
Kau panjangkan jodoh kami ya Allah,
Kau panjangkan umur kami ya Allah.

Kau berkatilah hidup kami,
Kau redhakanlah perjalanan hidup kami,
Kau dekatkan kami dengan syurgaMu, 
Kau jauhkan kami dengan neraka Mu.

Kau permudahkanlah urusan kami ya Allah
Kau kurniakanlah kami dengan nur hidayah Mu ya Allah
Kau limpahkanlah kami dengan kasih sayang,
Kau limpahkanlah kami dengan rezeki yang halal.

Ya Allah ya Rahman ya Rahim, 
Kau bantulah kami ya Allah,
bantulah aku ya Allah,
bantulah suamiku ya Allah,
bantulah dia dalam mencari rezeki
bantulah dia dalam menimba ilmu
bantulah dia dalam mendidik aku 

aku bermohon kepada Mu ya Allah
ya Rahman ya Rahim,
Kau perkenankan doaku ya Allah
sesungguhnya tiada apa yang lebih membahagiakan aku 
selain suamiku dan redhaMu.

amin.

happy 1st anniversary sayang. i love you. i miss you.

0 comments:

Post a Comment

 

Anak Ibu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review