26 June 2012

eh! eh! diorang rindu saya lah!

Posted by -izzAh- at 12:21
assalamualaikum.

selasa 26 jun 2012. hari keempat ada kat rumah. alhamdulillah. semestinya lebih bahagia ada kat sini. rutin harian terus berubah. dah takde lagi bangun pagi, duduk dalam fyp lab sampai malam, balik bilik, tido.
sekarang dah jadi macam ni,

bangun pagi

buat sarapan untuk furqan

teman dia makan

tengok dia pergi kerja

kemas bilik (kalau rajin, tolong maid kemas rumah. hehe)


kalau rajin lagi, tolong maid masak

tunggu furqan balik kerja

lunch sama sama

petang tengok tv sama sama

malam dinner sama sama

tengok tengokkan adik adik buat homework

tolong jadi dictionary untuk adik adik

tolong jadi tukang soal sifir untuk adik adik

dah setel semua, tidur.

bila dah pagi, ulang semula.

bila adik adik pergi sekolah, furqan, mak, ayah pergi kerja, tinggal la sorang sorang kat rumah. mula lah teringat kat UNIMAS. kalau time macam ni, dah bagi bagi hint kat ida, ajak pergi cafe. dah tanya tanya kat atul lapar ke tidak. dah mesej mesej ira tanya ada kat mana. berkawan dengan mak buyung macam ni, orang sekeliling komplen jadi gemuk. hehe. dok teman mak buyung makan je kerjanya. memang la naik badan.

haritu, atul dengan aisyah yang hantar pergi airport. sedih sebenarnya nak balik. eh silap. happy nak balik, tapi bila mengenangkan lepas aku datang sarawak balik nanti, diorang semua dah grad, dah takde kat UNIMAS.  nak jumpa balik tak tau bila. masing masing jauh. serata ceruk Malaysia ada. tapi takpe, ada rezeki insyaAllah boleh jumpa. =)

all the best untuk korang yang tengah bertarung nyawa nak siapkan fyp. haha. bertarung nyawa tuuu..buat yang terbaik. dapat result yang terbaik. jaga lupa share experience symposium okeh darling darling sekalian!

aku tau korang rindu aku. so, aku bagi la kehidupan seharian aku sebagai suri rumah untuk tatapan korang. haha. kalau bosan bosan tu boleh la imagine aku tengah masak masak, bebel bebel, gelak gelak. semoga rindu korang terubat. HAHA


3 comments:

Si Cactus said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sweet life izzah skrg ni..klo dh besalin jgn lupe bgtau kami. :)

-izzAh- said...

iyelah cik cactus...=)
hehehe

Post a Comment

 

Anak Ibu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review