29 May 2012

surprise!!

Posted by -izzAh- at 10:32
assalamualaikum.

so, surprise semalam dah jadi kenyataan. lama dah plan nak celebrate birthday furqan tu, before dia datang sarawak lagi aku dah contact adik dia mintak tolong. siap bank-in duit mintak tolong beli cheesecake and sushi. favorite furqan la dua menda tu. hehe.

dia sampai rumah semalam dalam pukul 6.20 ptg. dah rehat-rehat semua, dia call bagitau yang malam ni dinner kat umah wan. wan tu nenek furqan, rumah dekat je ngan kitorang.

aku memang tau la dia memang akan dinner kat sana sebab petang tu jugak, adik ipar aku, Nurul ada telefon tanya atas kek tu nak tulis apa.

aku kat bilik berapa kali dok belek-belek phone.

bila la furqan nak call lagi ni?

dah terkejut ke belum?

ke dah pengsan sebab terkejut sangat? hehe

pastu ada bunyi mesej masuk.

ayg!!!

hehehe...terkejut sangatlah tu sampai tak terkata apa-apa. haha

aku kan takde kat tempat kejadian. kena la imagine sendiri apa yang berlaku kat umah wan time tu. hehe

from sarawak with love, izzah & baby..haha..tulisan atas cake gedik melampau

thanx a lot to Nurul sebab tolong k.izah buat benda ni. thanx jugak kat semua yang ada kat umah wan malam tu untuk celebrate birthday my beloved husband ni. thanx mak sebab tolong masak!

happy birthday abg. hopefully abg suka cheesecake and sushi tu. ni je yang mampu dibuat.wuwuwu





0 comments:

Post a Comment

 

Anak Ibu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review